Äripäeva ajakirjaniku küsimustele vastab Arco Vara Kinnisvarabüroo atesteeritud vanemmaakler Maia Daljajev:
Mis teeb kinnisvarabüroo konkurentsivõimeliseks praegu, mil müüke napib?
Kinnisvarabüroo teeb konkurentsivõimeliseks hea teenus, rahulolevad kliendid ning professionaalsed ja informeeritud maaklerid ning teised büroo töötajad. Konkurentsivõimet aitab hoida ka klientidele uute teenuste pakkumine, mis annavad talle lisaväärtust. Näiteks oleme oma haldus- ja maaklerite meeskonnaga osutamas elamispindade haldusteenust, mis on mõeldud omanikele, kes annavad oma vara üürile, kuid ise ei jõua tegeleda vara korrashoiu ega ka arvete tasumise jälgimisega.
Missuguseid uusi teenuseid olete viimase aasta jooksul pakkuma hakanud?
Uutest teenustest olemegi pakkuma hakanud energiamärgise alast konsultatsiooni, kiirmüüki, elamispindade vahetusteenust ja elamispindade haldust.
Miks valisite oma teenustepakette just neid teenused?
Teenustepaketi täiendamisel oleme lähtunud oma põhivaldkonnast kinnisvarast, et suudaksime katta oma teenustega kogu kinnisvara eluea ning pakkuda kliendile lisaväärtusi. Teenuste väljatöötamisel jälgime ka keskkonda, millised muutused on toimunud seadusandluses ja majanduskeskkonnas ning millised kohustused on meie klientidele lisandunud. Oleme hetkel veel ühte teenust välja töötamas, mida saame alates septembrist meie klientidele pakkuda.
Mis on teie teenuste eelis konkureerivate pakkujate ees (näiteks: miks peaks klient valima kolimisteenuse kinnisvarabüroost ja mitte kolimisfirmast)?
Kinnisvarafirmade teenuste eelis on see, et klient saab kõik teenused ühest kohast ning sageli seetõttu ka soodsamalt, näiteks kolimisteenuse puhul saab maakler omanikuga kohe läbi rääkida, et kui leitakse pikaajaline üürnik, kui palju aitab omanik kolimiskulude katmisel.
Kuidas on muutunud teenuste struktuur viimase aasta jooksul tervikuna?
Teenuste struktuur on täienenud, kuid põhiteenused on ikkagi jätkuvalt kinnisvara arendus ja vahendus, nõustamine ja hindamine ning haldus.
Kommentaarid