Kinnisvaraturundus on keeruline protsess, mis nõuab sügavat turumõistmist, head loovust ja täpset andmetöötlusoskusi. Edu selles vallas sõltub ka võimest kohaneda kiiresti muutuvate tingimuste ja olukordadega. Peate tundma kaasaegseid tehnoloogiaid ja omama oskust luua usalduslikke suhteid klientidega.
Kinnisvara on pika müügitsükliga tööstusharu. Harva sooritatakse ostud kohe. Ostja vajab aega, et hoolikalt uurida võimalusi ja teha oma lõplik otsus. Kogu tsükkel võib kesta aastaid. Seetõttu on kinnisvaraturunduse üheks eripäraks võrreldes teiste niššidega kõrge konkurents ja suured eelarved. Selles vallas on võimalik tasuda reklaami eest ühe tehinguga, kuid selleks on vaja läbimõeldud ja täpset turundusstrateegiat. Kinnisvaraturundus on omamoodi ülekuumenenud oksjon, pika tehingutsükli ja suur konkurentsiga, mille tulemuseks on üsna kõrged kulud taotluse kohta.
Kinnisvaraturg on sisult keeruline struktuur. Mõni otsib endale stuudiot, mõni kaalub soetada soodsat uusehitist perele ja mõni eelistab vaid luksuslikku elamukompleksi. Kõik need variandid on erinevad huvisegmendid, erinevate vajaduste, eelistustega eluasemeklassis, üüri- või ehituseelarvega. Seda kõike on oluline meediastrateegia koostamisel arvesse võtta, et saaks valida iga segmendi jaoks õiged tööriistad.
Kahjuks ei saa konkurentsi otsingus vähendada. Kuid võite minna ka teist teed pidi, töötage oma objekt võimalikult täiuslikult üles. Huvigrupp pöördub tõenäolisemalt nende poole, kes on tuntud ja soovivad näha reklaame maksimaalselt konkreetsele sihtrühmale. Kinnisvaratööstuses on see keeruline, kuid vahetulemuste põhjal saate hinnata oma turundusstrateegia efektiivsust ja nende põhjal ka tegevusi optimeerida.
Alustuseks avage oma taotlusvorm, tutvuge kinnisvara fotomaterjaliga, lisage objekt oma lemmikute hulka jne. Need toimingud aitavad reklaamiplatvormil mõista, kes on toote sihtrühm ja milliste omadustega kasutajad tõenäolisemalt taotluse esitavad. Mida pikem on tehingutsükkel, seda rohkem tuleb enne tehingu sooritamist suhelda potentsiaalse kliendi ja müüjaga. Need suhtlused hõlmavad nii silmast silma kohtumisi ja vestlusi, kui ka videoreklaamide ja sotsiaalmeedia postituste vaatamist jne.
Toote edukaks müümiseks peate oodatud eesmärgi õigesti sõnastama. Seetõttu peaksite ostja jaoks enne turundusstrateegia väljatöötamist sõnastama tootega töötamise ja pakkumise eelised. Analüüsige hoolikalt sihtgrupi portreed ja tema ostuteed. Samal ajal on sihtrühma portree koostamisel oluline arvestada mitte ainult demograafiliste andmetega, vaid ka elustsenaariumitega, mille järgi hakatakse eluaset otsima.
Kommentaarid