Tänase päeva olin endale broneerinud uute kliendisuhete loomise päevaks. Mõeldud, tehtud. Uusi kliendikontakte loodud 36. Pole paha. Aga number ei ole oluline. Oluline on järjepidevus, oluline on pakkuda midagi, mis teeb just minu teenuse oluliseks. Miks? Eks maaklereid on ju väga palju, enamus neist kopeerib pakutavat teenust. Miks peaks siis klient valima just Sinu?
Olen ise olnud müüja rollis, kus minuga erinevad kinnisvaramaaklerid on kontakteerunud. Mida nad pakkusid? Enamus neist pakkusid ettevõtte tüüpteenuseid. Nagu ikka. Mis seal valesti on? Ega väga ei olegi. Maakler teebki oma tööd ju läbi ettevõtte. Aga mina soovisin isiklikku teenust, oma kodu müük on ju väga isiklik vara ja soovin teada, KES on inimene, kes minu vara müüa soovib. On väga oluline, et maakleri seljataga oleks usaldusväärne ettevõte, aga oluline oled ka SINA. Sina oled ju see, kes oma teenust pakub ja kellega klient loob olulise suhte. Selleks, et klient saaks ennast avada Sinule on vaja avada ennast. See loob usalduse. Loob väärtuse, mis kestab. Inimsuhted on väärtuslikud ja järjest enam osatakse seda hinnata.
Seega, mina avasin täna ennast 36 inimesele ja tean, et see aeg, mille panustan väärtuste loomisele, kannab varem või hiljem vilja. Ja tean ka seda, et need inimesed oskavad minu panust hinnata. Kas minu lähenemine on õige? Kindlasti mitte kõigile! Aga see on õige minule.
Looge väärtuseid, mis Teid kõnetavad. Kes Sina oled ja miks Sina teed seda, mida sa täna teed? Kui Sa ise seda täna ei tea, kuidas saavad siis teised seda väärtustada ja hinnata kui Sa ise oma tegevusi ei väärtusta ega hinda?
„Parem olla natukene hull, aga õnnelik kui püüda olla normaalne, aga seetõttu kibestunud.“
-Paolo Coelho
Kaunist tegusat päeva Teile!
Raffa maakler on Arco Vara Viljandi osakonna maakleri Ave Kuudi personaalne kinnisvararubriik.
Kommentaarid