Kinnisvara müües on mitmeid võimalusi objekti paremini turundada, üks neist on turundamine sotsiaalmeedias. Kuna tänapäeval kasutavad sotsiaalmeediat väga paljud, siis see ongi suurepärane võimalus leida ostja või üüriline just sealt, sest sotsiaalmeedia on kõigile kättesaadav ja pealegi TASUTA!
Sotsiaalmeedias turundamiseks on erinevad võimalused:
- Postitused isiklikul lehel
Võimalus on teha isiklikule Facebooki või Instagrami lehele kinnisvaraobjektiga seonduvad postitused, mida saab jagada sõpradele. Lisaks saavad maaklerid jagada postitust enda business-lehel ja kinnisvarabüroo sotsiaalmeedialehel, et kuulutus jõuaks võimalikult paljude huvilisteni. Postituse sisu on väga oluline: tähelepanu tuleb pöörata kvaliteetsetele piltidele ja informatiivsele kuulutusele. Korrektsed taustapildi põhjad saab teha näiteks Canva keskkonnas. Pildistamisel ja videote tegemisel on oluline hea valgustus. Kinnisvaramaaklerid teevad koostööd fotograafidega, see annab veelgi parema ja atraktiivsema lõpptulemuse.
- Postitused kinnisvaragruppides
Väga hea võimalus on jagada postitust kinnisvaragruppides. Tasub pisut selekteerida, millises grupis postitust jagada: kas valida piirkond maakonna/linna kaupa, ostu-müügigrupp või üürikinnisvara grupp. Lisaks saab kuulutuse avaldada Facebook Marketplace’is – sellel platvormil on suurim jälgijaskond ning Sinu postitus jõuab paljude huvilisteni.
- Videod
Hea võimalus kinnisvara reklaamida on teha videotuur. See annab huvilistele ülevaate planeeringust ja parema nägemuse tegelikkusest. Videotuurid on muutunud aina populaarsemaks ning seda võimalust kasutatakse ka objekti esitlusena huvilistele, kel ei ole võimalik kohapeale kinnisvaraga tutvuma tulla. Videole saab lisada muusika, teksti ja kõne. Igalühel meist on oma stiil ning kui video on hästi tehtud, siis on see huvilistele ligitõmbav ja põnev.
- Story’d
Story’d lähevad üles 24 tunniks ning see on samuti hea võimalus jagada oma kinnisvara kohta infot. Story’desse saab lisada nii isikliku lehe postitusi kui ka videoid, mis suunavad huvilisi sinu pakutava kinnisvaraga tutvuma. Story’dena saab teha ka objekti tutvustamise kohta lühiajalisi meeldetuletusi, kuhu saab lisada vaid vihje, mida pakud, ning edasi juba otse huvilistega suhelda.
- Tasulised reklaamid
Maaklerid saavad lisaks tasuta reklaamile oma sotsiaalmeedia business-lehel avaldada tasulist reklaami. Maakleri seljatagune on kinnisvarabüroo, kellel on suurem reklaamieelarve ning kogemused sotsiaalmeedias objektide turundamisel. Valida saab päevade arvu järgi, kui kaua kuulutus avaldatud on. Eelkõige on reklaam suunatud sama valdkonna sihtgrupile. Samuti on võimalus näha, kui paljude inimesteni sinu kuulutus lõpuks jõuab.
Seega on sotsiaalmeedias kinnisvara reklaamimiseks mitmeid võimalusi ning see on soodne ja kõigile kättesaadav. Kui reklaam on hästi tehtud, ei pruugigi tekkida vajadust kasutada kinnisvaraportaale.
Mõne objekti ettevalmistus turundamiseks võib olla ajakulukas ja vaevaline. Kui endal aega napib ning dokumentatsioon tundub keeruline, siis on võimalus võtta endale abiks usaldusväärne ja kogenud maakler. Enamik maaklereid on lisaks kinnisvaraportaalidele aktiivsed ka sotsiaalmeedias. Kui palkad maakleri, siis esindab sind ühe maakleri asemel terve tiim rohkete kogemustega spetsialiste, kes teavad, mis sotsiaalmeediaturunduses toimib ja mis mitte. On hea tõdeda, et sotsiaalmeedia kaudu võib maakleri abiga olla väga lihtne sinu kinnisvarale ostja või üüriline leida!
Kommentaarid