Nagu ka teistes valdkondades muutuvad kinnisvaras trendid iga aasta. Mõned neist on kuumad aastast-aastasse, osad tulevad särava tähena, mõned neist jäävad, kuid on ka neid, mis sama kiirelt unustustehõlma kaovad. Toon teieni selle aasta 7 märkimist väärivat turunduskanalit, mis vajavad esile tõstmist.
1) Video-video-video – AGA fookuses ei ole mitte objekt vaid maakler ise. Edukas kinnisvaramaakler postitab mitu videot kuus. Video ei pea olema täiuslik, kergelt kodukootud on okei, aga oluline on, et oleks midagi öelda. Inimesed samastuvad inimestega ja inimesed samastuvad lihtsusega.
2) Inimesi huvitavad sinu kliendid, sinu elustiil ja sina (mitte ainult objektid) jaga seda nendega oma sotsiaalmeedias. Olgu selleks edukalt lõpule viidud tehing või uus objekt, millest tead vaid sina.
3) Ära lase tehnikal saada võimust personaalsusest - automaatsed teavitused ja digitaalsed kirjad on toredad aga vahelduseks kasuta ka näost-näkku kohtumisi, saada postkaarte, kutsu lõunale.
4) E-maili turundus - sel ajal kui kõik keskenduvad ainult sotsiaalmeediale, suhtle sina e-maili teel. Kui sul on kliendilt nõusolek info jagamiseks, siis ära karda seda kasutada. Video sisu, kliendipäevad, uued objektid, uudised - jaga neid oma klientidega, ka pärast tehinguid.
5) Kui nähtav oled sa Googles – Kuidas on sinu professionaalne jalajälg täna internetis? Potentsiaalsed kliendid otsivad infot sinu kohta samamoodi nagu sina nende kohta. Kui sind pole isegi sinu täisnimega esimesel leheküljel, siis sind pole olemas. Ei tasu alahinnata maaklerit kui brändi, sest kuigi suur ja mainekas firma on hea tugi, siis isikliku kasvu silmas pidades on oluline, et ka sinu isiku bränd oleks tugev. Maakler ei tohi olla nähtamatu!
6) Kliendipäevad on eelistatumad kui niisama vaatamised - Inimesed ei vaevu väga kohtumisi kokku leppima, tüütud telefoni otsas kalendri lappamised ja aegade klapitamine maakleri ning omanikuga. Kliendipäevad on hea võimalus planeerida oma tegemisi pikalt ette ning hüpata läbi ilma, et peaks üldse eelnevalt ühendust võtma.
7) 3D virtuaaltuuride minemine – ilma (profi)fotodeta ei kujutaks enam keegi kinnisvara müümist ette aga juba aastaid „imevahendiks“ nimetatud virtuaaltuuridest on rohkem wow efekti ja elevust omanikule kui potentsiaalsetele ostjatele. Aeg on näidanud, et see ei aita müüa kiiremini, sest inimesed tahavad ikka oma silmaga asja näha. Seega, kui võimalik, investeeri korralikesse piltidesse, plaanidesse ja droonivaadetesse.
Maris Pukk, Turunduse projektijuht
Kommentaarid