Oled kaalumas oma kaubamärgi all kinnisvara äri või frantsiisi vahel? Siin on mõned mõtted, mis võiks aidata sul seda otsust teha. Hetkel tegutseb edukalt Arco Vara kaubamärgi all üle 200 eduka maakleri ja hindaja nii Eestis, Lätis, kui ka Bulgaarias. Liitu meie äriperega!
Alustada nullist või võtta frantsiis?
Eestis tegutseb mitu kaubamärki, mis tegutsevad justnimelt frantsiisi lepingu alusel ja teevad seda edukalt. Paljud ettevõtlikud inimesed eelistavad oma kaubamärki ja ise tegemist versus olemasoleva kaubamärgi all tegutsemist ehk frantsiisi võtmist. Sellele võib otsida lihtsaid ja keerukaid selgitusi, tõde on aga selles, et frantsiisi ärimudelil on oma plussid ja miinused ja üks väga hea võimalus, mida kaaluda. Mooduseid ettevõtlusteks on palju, igaüks peaks leidma temale sobiva. Frantsiis on üks lisa võimalustest, mida meie soovitame kaaluda.
Äri loogika ja süsteem - Igal äril on oma loogika, kuidas luuakse usaldus kliendiga, kuidas leitakse töötajaid, kuidas neid koolitatakse ja mis peamine, kuidas jäädakse edukaks ka pikkadeks aastateks. Edukad kaubamärgid teavad nendele küsimustele vastuseid ja otsivad ka uut arengut ja võimalusi. Neil on dokumenteeritud äriprotsessid ja paigas süsteemid, mis annavad frantsiisivõtjale selge tegutsemissuuna.
Läbiproovitud ärimudel - Frantsiisi suurim kasu seisneb just läbiproovitud ärimudelis. See tähendab aastaid kogemusi, mis pakendatud ühtseks süsteemiks ja mida frantsiisiandjale edasi antakse. Kuna edu jätab jäljed on frantsiisi võtjal võimalus neid edukaid tegevusi ja süsteeme hakata kopeerima.
Tuntud kaubamärk - Frantsiisi taga seisab mainekas bränd. Kaubamärk, mis on potentsiaalsetele klientidele juba tuttav ja annab eelduse kiiremaks usalduse tekkeks. Kuna brändi usalduse ehitamine võtab aega, siis on just frantsiisi kasutamine võimalus ennast ehitada teiste sulgedega ja leida ja pakkuda klientidele lahendusi palju lihtsam, kui osaühingul käib ja kändudel. (loe tundmatul firmal).
Äripere kuhu kuuluda – üks suur kasu olla suure kaubamärgi all on just nende inimeste pärast, keda frantsiisi andja on juba enda ümber koondanud. See annab võimaluse sünergiaks ja sotsialiseerumiseks. Jagatud äri mured ja rõõmud teevad lõpuks kõigi äri suuremaks.
Müüdid:
Ma kaotan vabaduse, kui tegutsen frantsiisi alla.
Ettevõtluse põhiolemus on vabadus valida klient ja vabadus tegutseda oma tingimustel. Kuigi frantsiisi võtmise puhul tuleb arvestada teatud piirangutega (näiteks bränding) on frantsiisi sees frantsiisi võtjal väga palju vabadust äri tegemiseks ja loovuseks.
Frantsiis on kallis
Keegi ei ole nõus maksma millegi eest, millel pole väärtust. Frantsiisi mõte on aidata frantsiisivõtjal kasutada tema edu enda jaoks. Frantsiis mis on oma brändi ja tegutsemise poolest edukas ja jagab seda teistega on seda väärt. Ja lisaks ei ole see kallis, sest maksad ainult selle eest, mis on sulle väärtuslik. Number üks põhjus frantsiisiga alustajatel on just toimiv süsteem, midagi mida saaks mudeldada siis frantsiisi eesmärk on aidata teha edukat ettevõtlust ja üks eduka ettevõtluse näitaja ka kasumilikkus.
Aga siis pole mul oma nime
Kui frantsiisivõtja eesmärk on pikas perspektiivis omada enda kaubamärki, mille peal on tema nimi ja tema logo ei täida frantsiisi võtmine eesmärki. See võib anda küll hea stardiplatvormi, aga brändi ehitamine võtab aasataid. Frantsiis annab sulle kaubamärgi, mis on juba läbi proovitud ja klientidele tuttav.
Frantsiisi kasutamine on väga hea võimalus oma äri kiiremaks käivitamiseks. Kui keegi tegutseb juba samas valdkonnas, aga tema koostööpartner frantsiisi ei paku või tingimused ei ole sobivad, tasub kindlasti suurimate frantsiisiandjatega maha istuda ja ühist keelt otsida.
Kui sa tegutsed või soovid alustada kinnisvaravaldkonnas ja tunned huvi Arco Vara kaubamärgi all tegutsemise vastu, võta ühendust See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. et leppida kokku esialgne kohtumine.